
R10 un kaç gb RAM i var ?
98
●6.118
- 12-08-2022, 21:48:10maşallah forumun ortalaması 32gb sanırımOnukBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2022, 21:52:1364 gb ram ile ne gibi bir iş yapıyorsunuz hocam ?Dogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2022, 21:58:22Projelerin yönetimi, ar-ge.Blackhope adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışan programlar; Browserlar, IDE'ler (özellikle Intellij'in IDE'leri bayağı ram tüketiyor) araya ihtiyaç olduğunda Photoshop, Illustrator'de girerse tadından yenmiyor

