Dogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde 64GB ancak 16x2 çiftlisinden birisi arızalandığı için şu sıralar 32 GB devam.
64 gb ram ile ne gibi bir iş yapıyorsunuz hocam ?