20 gb ne diye sorgulayacak bir tek ben miyim
Knk her zaman yüksek ram iyi iş yapmaz bilgisayarda her şey 2 nin üssü şeklinde gider o yüzden 2 gb ram in üstü 4 sonra 8 sonra 16 sonra 32 dir. 20 gb taktığına göre 2 tane 8 li 1 tane 4 lü ram gibi bir şey var yani farklı gb lı ramlerden oluşuyor bu ise 16 gb ram den düşük performans vermesine bile sebep olabiliyor bunun değişik olayları var her zaman önerilen aynı cl değerinde aynı gb değerinde eş ramler takmaktır fazla olsun diye araya ram ekletmek mantıklı değil veya 3 ram portu çalıştırıp 4. yü boş bırakmak ya 4 lü port çalıştır ya 2 li
Donanımcılar daha iyi bilir ben sadece kendi bilgim düzeyinde konuştum yanlış olabilir araştırın
R10 un kaç gb RAM i var ?
98
●6.118
- 12-08-2022, 23:44:03
- 13-08-2022, 00:15:34Merhaba hocam benim leptop da 4 + 4 vardı. 4 gb lerden birisi lehimli yani çıkarmam mümkün değil. 8 gb ramde yetmemeye başlayınca yükseltmek istedim. 4 + 8 takacağıma da takmışken 16 takayım dedim. Ddr voltaj cl mhz değerleri birebir aynı o yüzden sorun yaşamıyorum 😊TheAvenqer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2022, 01:46:3232gb ama Cl değeri yüksek MHz düşük 4200mhz cl15 olsaydı 8gb ada razıydım
- 13-08-2022, 02:33:33Kişisel pc : 64 ancak yetiyor
Kişisel laptop : 32
Server : 128




