R10 un kaç gb RAM i var ?
98
●6.118
- 12-08-2022, 21:43:1816 ideal. after effects için o da. yoksa 8 bile gayet iş görüyor
- 12-08-2022, 21:44:37valla hocam bazen xcode + illustrator açmak zorunda kalıyordum 8 bana yetmiyorduwhitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2022, 21:44:59size yetiyorsa gerisi önemli değil hocamsemihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2022, 21:45:15Eğer herşeye merak lı bi kullanıcı iseniz 16 gb yetmiyor kesinlikle
işlemcim biraz fp bakımından üzsede yetiyor

- 12-08-2022, 21:45:56Daha iyileri sizin olur inşallah yaklaşık 2 sene olacak alalı üzmedi şu ana kadarBlackhope adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2022, 21:46:58bende aynı durumdayım hocam, yazılım grafik montaj vs vsyusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

teşekkürler hocamTinkerbell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


