whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16 ideal. after effects için o da. yoksa 8 bile gayet iş görüyor
valla hocam bazen xcode + illustrator açmak zorunda kalıyordum 8 bana yetmiyordu