Dogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Projelerin yönetimi, ar-ge.

Çalışan programlar; Browserlar, IDE'ler (özellikle Intellij'in IDE'leri bayağı ram tüketiyor) araya ihtiyaç olduğunda Photoshop, Illustrator'de girerse tadından yenmiyor

Maşallah hocam