• 06-08-2022, 11:22:18
    #1
    Konu bu sefer ekonomi değil.

    Doktora/hastaneye gideceksin, Google yorum hizmeti almışlar, beş para etmez doktorlar ve hizmetlere sahip bir yere sağlığını teslim ediyorsun
    Yemek siparişi vereceksin, adam basmış parayı yorum almış
    Yurt dışı bir siteden rezervasyon yapacaksın, Truspilot'dan ücretli yorum alınmış

    Bu şekilde insanların karar mekanizmasını etkileyen, manipüle eden kimseye hakkımı helal etmiyorum.
  • 06-08-2022, 11:24:04
    #2
    Instagram mavi tik✅
    evet trendyoldada öyle ürün alıcaksın full bot yorum dolu
  • 06-08-2022, 11:25:51
    #3
    Ben r10 bu hizmetlerim yasaklanması taraftarıyım ama neyse beni ilgilendirmez. Bu resmen **************, *********** ama işte hizmet adı altında sunulabiliyor.
  • 06-08-2022, 11:26:51
    #4
    Belli konularda bu tür hizmetlerin verilmemesi gerekiyor zaten sağlığı içine alan konularda mesela.
  • 06-08-2022, 11:27:42
    #5
    Kimimizin hastası yaşlısı, kimimizin çoluk çocuğu var. Hiçbir şey olmasa bile kendimiz için iyi bir ürün/hizmet almak isteyebiliriz sonuçta.

    Bu üçkağıtçıların aldığı/verdiği manipülatif hizmetler yüzünden yediğimiz bir şeyden zehirlenip, kalitesiz sağlık hizmeti almak zorunda kalabilir, ihtiyacımızı karşılamayan bir ürün satın alıp binbir emek harcayıp kazandığımız paraları boşa harcıyor olabiliriz. Yazık hepimize

    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet trendyoldada öyle ürün alıcaksın full bot yorum dolu
  • 06-08-2022, 11:30:46
    #6
    20-30 sene önce de, neden herkes hep tanıdığından bildiğinden alışveriş yapar, çeşitlilik vs. diye eleştiriliyordu.

    Şimdilerde neden Anadolu Feraseti olduğu daha iyi anlaşılıyor. 5 lira fazla olsun ama özellikle ürün ve hizmeti bildiğiniz yerden alın.
  • 06-08-2022, 11:31:45
    #7
    maalesef r10 da da var bu hizmetler ve resmen insanların hakkına girmek oluyor. o yorumlara bakarak karar verenlerin o yorumlardaki gibi hizmet almadığında o yorumu yapana karşı içindeki duyguyu 3 kuruş için o yorumu yapanlar düşünmeli...
  • 06-08-2022, 11:34:23
    #8
    Aynen öyle. İletişim gücü ve kanalları artsa da "kulaktan kulağa" pazarlama her zamankinden daha önemli artık galiba.

    mkozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20-30 sene önce de, neden herkes hep tanıdığından bildiğinden alışveriş yapar, çeşitlilik vs. diye eleştiriliyordu.

    Şimdilerde neden Anadolu Feraseti olduğu daha iyi anlaşılıyor. 5 lira fazla olsun ama özellikle ürün ve hizmeti bildiğiniz yerden alın.
    --

    Yarın dönüp dolaşıp aynı şeylere kendileri de maruz kalmış olacak. Herkes hak ettiğini yaşar umarım

    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef r10 da da var bu hizmetler ve resmen insanların hakkına girmek oluyor. o yorumlara bakarak karar verenlerin o yorumlardaki gibi hizmet almadığında o yorumu yapana karşı içindeki duyguyu 3 kuruş için o yorumu yapanlar düşünmeli...
  • 06-08-2022, 11:43:40
    #9
    Forumda bu hizmetler de yasaklanmalı. Adam konu açıyor açtığım yeni işletmeye yorum yaptırılacaktır diye. Resmen direkt üçkağıt.