Konu
Doktora gitmeye, sipariş vermeye korkar olduk.
06-08-2022, 11:31:45
#7
siirvehikaye
maalesef r10 da da var bu hizmetler ve resmen insanların hakkına girmek oluyor. o yorumlara bakarak karar verenlerin o yorumlardaki gibi hizmet almadığında o yorumu yapana karşı içindeki duyguyu 3 kuruş için o yorumu yapanlar düşünmeli...