Aynen öyle. İletişim gücü ve kanalları artsa da "kulaktan kulağa" pazarlama her zamankinden daha önemli artık galiba.
20-30 sene önce de, neden herkes hep tanıdığından bildiğinden alışveriş yapar, çeşitlilik vs. diye eleştiriliyordu.
Şimdilerde neden Anadolu Feraseti olduğu daha iyi anlaşılıyor. 5 lira fazla olsun ama özellikle ürün ve hizmeti bildiğiniz yerden alın.
--
Yarın dönüp dolaşıp aynı şeylere kendileri de maruz kalmış olacak. Herkes hak ettiğini yaşar umarım
maalesef r10 da da var bu hizmetler ve resmen insanların hakkına girmek oluyor. o yorumlara bakarak karar verenlerin o yorumlardaki gibi hizmet almadığında o yorumu yapana karşı içindeki duyguyu 3 kuruş için o yorumu yapanlar düşünmeli...