• 06-08-2022, 11:44:00
    #10
    İmam osurursa cemaat sı*armıç diye bir laf var.

    Ülke yönetimi o kadar adaletsiz ki halk da doğal olarak öyle oluyor...
  • 06-08-2022, 11:46:07
    #11
    Ben de yasaklanması taraftarıyım.
  • 06-08-2022, 11:47:30
    #12
    Dürüstlük enayilik olarak görülüyor artık. Eskiden de vardı bu yaklaşım ama gün geçtikçe yükseliyor bu bakış açısı

    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmam osurursa cemaat sı*armıç diye bir laf var.

    Ülke yönetimi o kadar adaletsiz ki halk da doğal olarak öyle oluyor...
  • 06-08-2022, 12:33:41
    #13
    Asosyallesmenin bedeli
    Referans almadan herşeyi djitale dökmeye kalkarsan olacağı bu.
    Bunu yapan sözde webmasterler
    Aç bak Forum konularına %99'u bu üzre
    İnsanları kandırmak dolandırmak.
    • Gutenberg
    Gutenberg bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.