İmam osurursa cemaat sı*armıç diye bir laf var.
Ülke yönetimi o kadar adaletsiz ki halk da doğal olarak öyle oluyor...
Doktora gitmeye, sipariş vermeye korkar olduk.
12
●674
- 06-08-2022, 11:47:30Dürüstlük enayilik olarak görülüyor artık. Eskiden de vardı bu yaklaşım ama gün geçtikçe yükseliyor bu bakış açısı
Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle