Dürüstlük enayilik olarak görülüyor artık. Eskiden de vardı bu yaklaşım ama gün geçtikçe yükseliyor bu bakış açısı

Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmam osurursa cemaat sı*armıç diye bir laf var.

Ülke yönetimi o kadar adaletsiz ki halk da doğal olarak öyle oluyor...