Konu bu sefer ekonomi değil.

Doktora/hastaneye gideceksin, Google yorum hizmeti almışlar, beş para etmez doktorlar ve hizmetlere sahip bir yere sağlığını teslim ediyorsun
Yemek siparişi vereceksin, adam basmış parayı yorum almış
Yurt dışı bir siteden rezervasyon yapacaksın, Truspilot'dan ücretli yorum alınmış

Bu şekilde insanların karar mekanizmasını etkileyen, manipüle eden kimseye hakkımı helal etmiyorum.