Konu bu sefer ekonomi değil.
Doktora/hastaneye gideceksin, Google yorum hizmeti almışlar, beş para etmez doktorlar ve hizmetlere sahip bir yere sağlığını teslim ediyorsun
Yemek siparişi vereceksin, adam basmış parayı yorum almış
Yurt dışı bir siteden rezervasyon yapacaksın, Truspilot'dan ücretli yorum alınmış
Bu şekilde insanların karar mekanizmasını etkileyen, manipüle eden kimseye hakkımı helal etmiyorum.
Doktora gitmeye, sipariş vermeye korkar olduk.
12
●674
- 06-08-2022, 11:27:42Kimimizin hastası yaşlısı, kimimizin çoluk çocuğu var. Hiçbir şey olmasa bile kendimiz için iyi bir ürün/hizmet almak isteyebiliriz sonuçta.
Bu üçkağıtçıların aldığı/verdiği manipülatif hizmetler yüzünden yediğimiz bir şeyden zehirlenip, kalitesiz sağlık hizmeti almak zorunda kalabilir, ihtiyacımızı karşılamayan bir ürün satın alıp binbir emek harcayıp kazandığımız paraları boşa harcıyor olabiliriz. Yazık hepimize
reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-08-2022, 11:31:45maalesef r10 da da var bu hizmetler ve resmen insanların hakkına girmek oluyor. o yorumlara bakarak karar verenlerin o yorumlardaki gibi hizmet almadığında o yorumu yapana karşı içindeki duyguyu 3 kuruş için o yorumu yapanlar düşünmeli...
- 06-08-2022, 11:34:23Aynen öyle. İletişim gücü ve kanalları artsa da "kulaktan kulağa" pazarlama her zamankinden daha önemli artık galiba.
--mkozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın dönüp dolaşıp aynı şeylere kendileri de maruz kalmış olacak. Herkes hak ettiğini yaşar umarım
siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
