• 31-07-2022, 14:37:00
    #19
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla oyun oynuyorlar resmen milletle ya, ilk herkesi evine kapatıp sokağa çıkma yasağı verdiler sonra da aşı olmayanlara yaptırım uyguladılar. Sonra da tüm yasakları kaldırıp aaa gripmiş dediler Bill Gates bile açıklama yaptı. Kim bilir onca insana ne aşıladılar basit bir grip için. Psr testlerinin, uzun süre maske kullanımının zaten zararı ayrı muamma. Aşı üreticilerinin ekibimizi tehlikeye atmak istemiyoruz bahanesiyle kendilerinin bile aşı olmaması bambaşka muamma. Yeni Dünya düzenine zorla geçirdiler resmen ve hala itimat edip arabada tek başına bile maske takan insanları görüyoruz maalesef. Bide daha 6,7. doz aşılar çıkmış insanlar gidip gerçekten oluyor şaka gibi. İşin ironik kısmı tüm ülkeyi aşıladılar ve sözde vakalar atıyor. Pozitif çıkanlar ise komple aşılı olanlar... 🤷

    https://youtu.be/zabzfmyeawk
    izlemenizi öneririm.
  • 31-07-2022, 14:47:02
    #20
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://youtu.be/zabzfmyeawk
    izlemenizi öneririm.
    Hocam bende tam olarak yeni Dünya düzeni derken bundan bahsediyorum. Bir virüs ile nüfus azaltmak oldukça saçma olur çünkü illa bir şekilde yaşamasını istedikleri insana da dokunur. Daha zekice bir yol izleyip piyasaya grip varyasyonunda bir virüs ortaya sürüp insanları korkuttular. Kalp krizi geçiren adama ölüm nedeninin covid yazıldığına bizzat şahit oldum. Bu şekilde rahat rahat herkese istedikleri aşıyı yaptılar ve kim bilir ne yaptılar bilemiyoruz. Dediğimi biraz daha kendiniz pekiştirmiş oldunuz gibi 😊 Teşekkürler hocam bu arada geçmiş olsun hastalığın hafif geçmesi için klasik grip yöntemleri uygulayabilirsiniz.
  • 31-07-2022, 15:25:15
    #21
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende tam olarak yeni Dünya düzeni derken bundan bahsediyorum. Bir virüs ile nüfus azaltmak oldukça saçma olur çünkü illa bir şekilde yaşamasını istedikleri insana da dokunur. Daha zekice bir yol izleyip piyasaya grip varyasyonunda bir virüs ortaya sürüp insanları korkuttular. Kalp krizi geçiren adama ölüm nedeninin covid yazıldığına bizzat şahit oldum. Bu şekilde rahat rahat herkese istedikleri aşıyı yaptılar ve kim bilir ne yaptılar bilemiyoruz. Dediğimi biraz daha kendiniz pekiştirmiş oldunuz gibi 😊 Teşekkürler hocam bu arada geçmiş olsun hastalığın hafif geçmesi için klasik grip yöntemleri uygulayabilirsiniz.

    çok şükür hiiç yakalanmadımm
  • 31-07-2022, 22:17:05
    #22
    kardeşim benim geçmiş olsun rabbim şifa versin bir ihtiyacın olursa yaz bana
  • 31-07-2022, 22:18:13
    #23
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 2 gündür baş ve göz ağrım vardı. Birde kulaklarıma basınç doluyordu.

    Dün doktora gittim ishal var mı, eklem ağrısı falan var mı dedi yok dedim.
    Parol yazdı sadece. Sonra test oldum. Bugün baktım pozitif yazıyor.

    Yine gitmem lazım mı hastaneye başka ilaçlar yazılması için?
    Benim korona biraz farklı etkiler gösteriyor çünkü anlamadım.

    Özelden yazdım bir şeyler, her bireyde farklı, her insanda aynı semptomu göstermez.
  • 31-07-2022, 22:20:10
    #24
    Geçen yıl covid şüphesi ile test yaptırdım sonuç negatif çıktı, (Çok şiddetli eklem sırt boyun baş ağrısı vb daha sayamayacağım ağrılar vardı, doktor da bir kaç ilaç yazmıştı bende ekstra c vitamini hapı aldım) 1 hafta önce de festivale katıldık arkadaş grubu ile öksürük ateş şüphesi ve eklem ağrısı var diye evdeyken kit şeklinde olan testlerden yaptık pozitif çıktı. Pozitif çıktıktan sonra geçen yıl kalan ilaçlardan c - d vitamin haplarını kullandım + aseket isimli hap kullandım ilaçlardan mı emin değilim fakat ertesi gün ağrılar azalmaya başladı. İlk test 25 Temmuz yapıldı pozitif, 28 temmuz bir test daha oda pozitif, bugün de son bir test yaptık oda pozitif. 2. testte biraz boğaz ağrısı ve öksürük kalmıştı, bugün de hiç bir ağrım yoktu öksürük dahi ama yine de pozitif çıktı, 2 gün sonra tekrar yapacağım.

    Bu arada ilaçların yanı sıra bol bol su, meyve suyu, süt tüketimine özen gösterdim, her 15 20dk da bir 1 bardak içeceği bitiriyorum.
  • 01-08-2022, 00:21:30
    #25
    Geçmiş olsun hocam, acil şifalar diliyorum.
  • 01-08-2022, 00:26:10
    #26
    Platin üye
    Geçmiş olsun hocam
  • 01-08-2022, 00:53:31
    #27
    Geçmiş olsun, annem atlattı bir kaç günde onun 3 aşısı vardı, aşısız kardeşim de dün rahatsızlandı ama 1 gün sürdü doktora bile gitmedi o da iyi, dayım bizde 5 kez aşı olmuş 2nci kez kovidi geçen günlerde atlatmış, evde korona partisi var, benim de aşım yok ve sonunda bacaklarıma uyuşma gibi bir şeyler oluyor banyodan sonra oldu, sanırsam göğüse ciğere inmedikten sonra çokda sıkıntı olmuyor, öksürük nefes darlığı olursa o zaman daha ciddiye almak gerek, mideye zarar vermeden c vitaminli limon veya limonlu yoğurt vs sade yoğurt tüketilebilir, dinlen bakalım umarım iyi olursun, herkeste iyi olur.

    Doktor geleceğim diye mesaj atmış gelmedi onu da belirteyim.