Geçen yıl covid şüphesi ile test yaptırdım sonuç negatif çıktı, (Çok şiddetli eklem sırt boyun baş ağrısı vb daha sayamayacağım ağrılar vardı, doktor da bir kaç ilaç yazmıştı bende ekstra c vitamini hapı aldım) 1 hafta önce de festivale katıldık arkadaş grubu ile öksürük ateş şüphesi ve eklem ağrısı var diye evdeyken kit şeklinde olan testlerden yaptık pozitif çıktı. Pozitif çıktıktan sonra geçen yıl kalan ilaçlardan c - d vitamin haplarını kullandım + aseket isimli hap kullandım ilaçlardan mı emin değilim fakat ertesi gün ağrılar azalmaya başladı. İlk test 25 Temmuz yapıldı pozitif, 28 temmuz bir test daha oda pozitif, bugün de son bir test yaptık oda pozitif. 2. testte biraz boğaz ağrısı ve öksürük kalmıştı, bugün de hiç bir ağrım yoktu öksürük dahi ama yine de pozitif çıktı, 2 gün sonra tekrar yapacağım.

Bu arada ilaçların yanı sıra bol bol su, meyve suyu, süt tüketimine özen gösterdim, her 15 20dk da bir 1 bardak içeceği bitiriyorum.