Geçmiş olsun kardeşim.
Karantinada kalman lazım, 8 gün sonra tekrar git test ver.
Negatife dönerse karantinayı bitir.
Bende de saç diplerimde ağrı yaptı, baş ağrısı değil, saçlarıma dokunduğumda dipleri ağrıdı.
Yani virüs nereyi tutarsa orayı ağrıtıyor.