• 01-08-2022, 00:55:30
    #28
    Büyük geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum Melih hocam. Dert etmeyin, açıklamalara göre artık Covid-19 öldürmüyor.


  • 01-08-2022, 14:49:54
    #29
    Çok geçmiş olsun. Maalesef benzer bir durumda arkadaşın başına geldi. Doktor soğuk algınlığı diye yolladı ama korona çıktı testi. Bir şey yapmana gerek yok evde dinlenmen yeterli. Eğer kötüleşirsen hastaneye gitmen gerekiyor. Onun dışında dinlenme ve güzel beslenme.
  • 01-08-2022, 14:59:02
    #30
    Geçmiş olsun kardeşim.
    Karantinada kalman lazım, 8 gün sonra tekrar git test ver.
    Negatife dönerse karantinayı bitir.
    Bende de saç diplerimde ağrı yaptı, baş ağrısı değil, saçlarıma dokunduğumda dipleri ağrıdı.
    Yani virüs nereyi tutarsa orayı ağrıtıyor.