Çok geçmiş olsun. Maalesef benzer bir durumda arkadaşın başına geldi. Doktor soğuk algınlığı diye yolladı ama korona çıktı testi. Bir şey yapmana gerek yok evde dinlenmen yeterli. Eğer kötüleşirsen hastaneye gitmen gerekiyor. Onun dışında dinlenme ve güzel beslenme.