Hocam bende tam olarak yeni Dünya düzeni derken bundan bahsediyorum. Bir virüs ile nüfus azaltmak oldukça saçma olur çünkü illa bir şekilde yaşamasını istedikleri insana da dokunur. Daha zekice bir yol izleyip piyasaya grip varyasyonunda bir virüs ortaya sürüp insanları korkuttular. Kalp krizi geçiren adama ölüm nedeninin covid yazıldığına bizzat şahit oldum. Bu şekilde rahat rahat herkese istedikleri aşıyı yaptılar ve kim bilir ne yaptılar bilemiyoruz. Dediğimi biraz daha kendiniz pekiştirmiş oldunuz gibi 😊 Teşekkürler hocam bu arada geçmiş olsun hastalığın hafif geçmesi için klasik grip yöntemleri uygulayabilirsiniz.
çok şükür hiiç yakalanmadımm