Geçmiş olsun, annem atlattı bir kaç günde onun 3 aşısı vardı, aşısız kardeşim de dün rahatsızlandı ama 1 gün sürdü doktora bile gitmedi o da iyi, dayım bizde 5 kez aşı olmuş 2nci kez kovidi geçen günlerde atlatmış, evde korona partisi var, benim de aşım yok ve sonunda bacaklarıma uyuşma gibi bir şeyler oluyor banyodan sonra oldu, sanırsam göğüse ciğere inmedikten sonra çokda sıkıntı olmuyor, öksürük nefes darlığı olursa o zaman daha ciddiye almak gerek, mideye zarar vermeden c vitaminli limon veya limonlu yoğurt vs sade yoğurt tüketilebilir, dinlen bakalım umarım iyi olursun, herkeste iyi olur.
Doktor geleceğim diye mesaj atmış gelmedi onu da belirteyim.