• 28-07-2022, 02:37:54
    #46
    dağ ayısı olmana hiç gerek yok hocam aklını kullan her zaman...
  • 28-07-2022, 06:30:31
    #47
    Üyeliği durduruldu
    iyi kötü diye nutuk çekmiycem buda bi deneyim ve olmasıda lazım çünkü yaşadın toplum kavgacı gerektiginde sende o maskeni takman gerekiyor bende en fazla 4-5 kere etmişimdir ama sinirlenince geri vites yapmıyorum eğer o insan makul bi değer ve sonuc sunmuyorsa
  • 28-07-2022, 06:45:20
    #48
    Boşverin hocam işinize gücünüze bakın
  • 28-07-2022, 07:15:50
    #49
    İlkokulu saymazsak ben de hiç kavga etmedim kavgalardan hep uzak durdum ama bu benim kavgadan korktuğumu yada dayak yiyeceğimi göstermez.

    Benim bir ailem var eşim var annem babam var Allaha şükür neden onları üzeyim. Ya kavgada bıçağı taksalar ölsem ya ben karşıdakini öldürsem sadece benim değil onlarında hayatı kararacak.

    Artık delikanlı gibi kavga eden yok ya birinde silah var ya bıçak var yada 10 kişi oluyolar bianda

    Allah kimseye fırsat vermesin kavga konusunda
  • 28-07-2022, 07:53:17
    #50
    Şiddetle çözüm olsun atlar kral olurdu hocam, kavga ne sorunu çözer ne sizi erkek yapar bırakın öyle konuşan arkadaş çevrenizi siz efendiliğinizi koruyun
  • 28-07-2022, 08:34:15
    #51
    Çocukluğumdan beri hep uzak kalmışımdır. Kim nasıl yorumlarsa yorumlasın. Şiddetle bir şeyleri çözmeye çalışanın aklından şüphe ederim. Ha gerektiği yerde girmekten korkmam orası ayrı bir durum.. Ama gerek olmaması için uğraşırım.
  • 28-07-2022, 09:12:03
    #52
    Bir dövüş sanatı öğren, hem kendine öz güvenin artar, hem de bu sorunu çözmüş olursun. İlla kavga edeceksin diye bir şey yok, ama bu hissiyatı yenmek istiyorum demişsin, onu net yenersin.
  • 28-07-2022, 09:24:48
    #53
    Bizim bir arkadaş vardı dedi ki bir kere çok pis kavga ettim karşıdaki adam muşta ile bunun kasinin üstüne bir vurmuş o kafa kemiğini kırmış bu orada bayılmış 1 hafta falan sıkıntı çekmiş, bir daha da kavga edeni s.. diyordu xsca

    Bende kavga karıştıyım ama en mantıklısı savunma sanatı öğrenmek kendini savunmak en mantıklısıdır..
  • 28-07-2022, 10:23:51
    #54
    Kavga mavga ucuz erkekliğe gerek yok, çeker bıçağı saplar erkeklik yaptığınla kalırsın. 2023 yılına girmek üzereyiz, insan canının hiç kıymeti yok. Dikkat edelim arkadaşlar.