İlkokulu saymazsak ben de hiç kavga etmedim kavgalardan hep uzak durdum ama bu benim kavgadan korktuğumu yada dayak yiyeceğimi göstermez.

Benim bir ailem var eşim var annem babam var Allaha şükür neden onları üzeyim. Ya kavgada bıçağı taksalar ölsem ya ben karşıdakini öldürsem sadece benim değil onlarında hayatı kararacak.

Artık delikanlı gibi kavga eden yok ya birinde silah var ya bıçak var yada 10 kişi oluyolar bianda

Allah kimseye fırsat vermesin kavga konusunda