iyi kötü diye nutuk çekmiycem buda bi deneyim ve olmasıda lazım çünkü yaşadın toplum kavgacı gerektiginde sende o maskeni takman gerekiyor bende en fazla 4-5 kere etmişimdir ama sinirlenince geri vites yapmıyorum eğer o insan makul bi değer ve sonuc sunmuyorsa