Kavga etmekten "tırsan" Erkek
74
●5.058
- 28-07-2022, 06:30:31Üyeliği durdurulduiyi kötü diye nutuk çekmiycem buda bi deneyim ve olmasıda lazım çünkü yaşadın toplum kavgacı gerektiginde sende o maskeni takman gerekiyor bende en fazla 4-5 kere etmişimdir ama sinirlenince geri vites yapmıyorum eğer o insan makul bi değer ve sonuc sunmuyorsa
- 28-07-2022, 07:15:50İlkokulu saymazsak ben de hiç kavga etmedim kavgalardan hep uzak durdum ama bu benim kavgadan korktuğumu yada dayak yiyeceğimi göstermez.
Benim bir ailem var eşim var annem babam var Allaha şükür neden onları üzeyim. Ya kavgada bıçağı taksalar ölsem ya ben karşıdakini öldürsem sadece benim değil onlarında hayatı kararacak.
Artık delikanlı gibi kavga eden yok ya birinde silah var ya bıçak var yada 10 kişi oluyolar bianda
Allah kimseye fırsat vermesin kavga konusunda - 28-07-2022, 07:53:17Şiddetle çözüm olsun atlar kral olurdu hocam, kavga ne sorunu çözer ne sizi erkek yapar bırakın öyle konuşan arkadaş çevrenizi siz efendiliğinizi koruyun
- 28-07-2022, 09:24:48Bizim bir arkadaş vardı dedi ki bir kere çok pis kavga ettim karşıdaki adam muşta ile bunun kasinin üstüne bir vurmuş o kafa kemiğini kırmış bu orada bayılmış 1 hafta falan sıkıntı çekmiş, bir daha da kavga edeni s.. diyordu xsca
Bende kavga karıştıyım ama en mantıklısı savunma sanatı öğrenmek kendini savunmak en mantıklısıdır..
