CGLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunun içi kaşarlı yuvarlak köftesi var onu dene efsane
44
●3.178
Tepenin hemen aşağısında 1984 kış olimpiyatlarının yapıldığı parkurlar var, efsane güzel fotolar çekersin. Cheers Kitchen diye bir pizzacı var. Hemen hergün yedim neredeyse çok çok iyi kesin git oraya.
