sinanksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teleferiğe git Tepenin hemen aşağısında 1984 kış olimpiyatlarının yapıldığı parkurlar var, efsane güzel fotolar çekersin. Cheers Kitchen diye bir pizzacı var. Hemen hergün yedim neredeyse çok çok iyi kesin git oraya.
Neredeyse her ayımın 2-3 günü Saraybosna'da geçiyor iş sebebiyle gitmem gerekiyor ama Teleferiğe gitmeyi hiç akıl edememiştim. Oraya mutlaka uğrayacağım çok teşekkürler.