• 12-07-2022, 15:48:47
    #37
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bunun içi kaşarlı yuvarlak köftesi var onu dene efsane
  • 12-07-2022, 15:50:15
    #38
    sinanksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun içi kaşarlı yuvarlak köftesi var onu dene efsane
    Evet denedim. Ortasını kaşarlı da yapıyorlar Bosna kaymağı ile de
  • 12-07-2022, 15:53:45
    #39
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet denedim. Ortasını kaşarlı da yapıyorlar Bosna kaymağı ile de

    Teleferiğe git Tepenin hemen aşağısında 1984 kış olimpiyatlarının yapıldığı parkurlar var, efsane güzel fotolar çekersin. Cheers Kitchen diye bir pizzacı var. Hemen hergün yedim neredeyse çok çok iyi kesin git oraya.
  • 12-07-2022, 15:54:26
    #40
    Kişisel Rütbe
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seneye eritip satarsanız 1 milyon tl olur muhtemelen.
    Atma şu zehirli oku
  • 12-07-2022, 15:56:00
    #41
    sinanksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teleferiğe git Tepenin hemen aşağısında 1984 kış olimpiyatlarının yapıldığı parkurlar var, efsane güzel fotolar çekersin. Cheers Kitchen diye bir pizzacı var. Hemen hergün yedim neredeyse çok çok iyi kesin git oraya.
    Neredeyse her ayımın 2-3 günü Saraybosna'da geçiyor iş sebebiyle gitmem gerekiyor ama Teleferiğe gitmeyi hiç akıl edememiştim. Oraya mutlaka uğrayacağım çok teşekkürler.
  • 13-07-2022, 00:51:37
    #42
    Bende biriktiriyorum, 1k bozuk oldu migros jet kasalarda sanırsam kağıt paraya dönüştürebiliyoruz. Sosyal medyada görmüştüm
  • 13-07-2022, 04:47:31
    #43
    Vay arkadaş. Biz faturayı yatırabilmek için patrondan avans isteyelim millet biriktiremediğimiz parayla hobi yapıyor. 40bin adet ne demek. Ne hayatlar var bee

    Bende de 15 temmuz ve olimpiyat paraları var 3-4 tane. Onlar da sürekli enflasyona maruz kalıyor diye aklıma geldikçe içim içimi yiyor 😄 aslında 9-10 tane vardı ama aynı olanlardan 6-7 tanesini harcamak zorunda kalmıştım. Bakkaldan bişey alacaktık para çıkışmadı.

    Onun haricinde eski madeni para koleksiyonum var. 1970lerden 1980lerden ve yabancı eski madeni paralardan var yaklaşık 20-30 adet falan. Ama 40bin nedir yahu.
  • 14-07-2022, 01:15:11
    #44
    Yaklaşık 500 TL lik 1 TL var ama İstanbuldayım maalesef
  • 14-07-2022, 08:35:45
    #45
    tatar59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 500 TL lik 1 TL var ama İstanbuldayım maalesef
    Yakında oraya geleceğim. Eğer biriktirmeye devam ederseniz geldiğimde alırım 😀