Vay arkadaş. Biz faturayı yatırabilmek için patrondan avans isteyelim millet biriktiremediğimiz parayla hobi yapıyor. 40bin adet ne demek. Ne hayatlar var bee

Bende de 15 temmuz ve olimpiyat paraları var 3-4 tane. Onlar da sürekli enflasyona maruz kalıyor diye aklıma geldikçe içim içimi yiyor 😄 aslında 9-10 tane vardı ama aynı olanlardan 6-7 tanesini harcamak zorunda kalmıştım. Bakkaldan bişey alacaktık para çıkışmadı.

Onun haricinde eski madeni para koleksiyonum var. 1970lerden 1980lerden ve yabancı eski madeni paralardan var yaklaşık 20-30 adet falan. Ama 40bin nedir yahu.