Maddiyatı değil, eğlence tarafındayım. İzmir'de yaşayıp birikmiş bozuk paraları olanların birikimlerine kağıt para karşılığı ödemek şartıyla talibim
Bugün itibariyle saymadan attığım pet şişelerde yaklaşık 40.000 TL civarında bozuk para olduğunu düşünüyorum. Bir hedefim yok ama aynı şekilde uzun senelerce devam edebilirim.
Aramızda bozuk para biriktirme hastalığına yakalanan var mı