• 12-07-2022, 09:38:58
    #1
    Hobi olarak başladığım "bozuk para biriktirme" adlı eylemin müptelası oldum. Sadece 1 TL (belki biraz 50 kuruş) olmak üzere biriktiriyorum.
    Maddiyatı değil, eğlence tarafındayım. İzmir'de yaşayıp birikmiş bozuk paraları olanların birikimlerine kağıt para karşılığı ödemek şartıyla talibim

    Bugün itibariyle saymadan attığım pet şişelerde yaklaşık 40.000 TL civarında bozuk para olduğunu düşünüyorum. Bir hedefim yok ama aynı şekilde uzun senelerce devam edebilirim.

    Aramızda bozuk para biriktirme hastalığına yakalanan var mı
  • 12-07-2022, 09:39:50
    #2
    Harika 😂 bende bugün para biriktirme taktiği varmış japon tekniği onun kutusunu yapcamm onun dışında küçükken misafirlere bile attırırdım kumbarama
  • 12-07-2022, 09:41:24
    #3
    Şimdi bişey derdim de bunu sapıtırlar canımı sıkarlar ; ben özelden iletiyim abi sana
  • 12-07-2022, 09:41:56
    #4
    biriktire biriktire göl olur diyeceğim ama diyemiyorum
  • 12-07-2022, 09:45:03
    #5
    Dorukz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim takıntım euro bozuklukları
    Özel 2012 basım 1 euro bile var
    İşte vizyon
  • 12-07-2022, 09:46:11
    #6
    Ben 1 k yı geçemeden harcamıştım 😃
  • 12-07-2022, 09:46:43
    #7
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 k yı geçemeden harcamıştım 😃
    1K - 1K biriktirip bana satabilirsin
  • 12-07-2022, 09:49:54
    #8
    Bu konu aklıma geldi
    https://www.r10.net/yatirim-araclari...me-sanati.html
  • 12-07-2022, 09:53:04
    #9
    Bende biriktiriyorum sonra ekmek almaya veya araba yıkamaya giderken alıyorum bitiyor başarılar 😂😂