• 12-07-2022, 10:46:48
    #19
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Para kazanmak için para harcamak gerekir" diyorsunuz yani : ))

    Kulağa mantıklı geliyor. Eğer şişeleri tek tek boşaltıp aralarından istediklerinizi seçmek isterseniz, buyrun gelin
    Evet o doğru, İzmir'e günübirlik tatil yapmıştık... bütçem oldukça harcıyorum zaten... maalesef şu anda bun bütçem müsait değil... seneye muhtemelen Tokat'a gideceğiz... 10k ayarlamam gerekecek min.
  • 12-07-2022, 10:56:46
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim kardeşimde de var o hastalık hocam kumbarasına 1 tl 1 tl atıyor sürekli sonrada birikince harcıyor ama
  • 12-07-2022, 11:13:18
    #21
    Platin üye
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hobi olarak başladığım "bozuk para biriktirme" adlı eylemin müptelası oldum. Sadece 1 TL (belki biraz 50 kuruş) olmak üzere biriktiriyorum.
    Maddiyatı değil, eğlence tarafındayım. İzmir'de yaşayıp birikmiş bozuk paraları olanların birikimlerine kağıt para karşılığı ödemek şartıyla talibim

    Bugün itibariyle saymadan attığım pet şişelerde yaklaşık 40.000 TL civarında bozuk para olduğunu düşünüyorum. Bir hedefim yok ama aynı şekilde uzun senelerce devam edebilirim.

    Aramızda bozuk para biriktirme hastalığına yakalanan var mı
    Kum gibi param var diyeceksin yakında hocam ne güzel alışkanlık
  • 12-07-2022, 11:20:35
    #22
    Kişisel Rütbe
    Bende biriktirme değil de her paranın artanı gelir bozuk yetine hep kağıt harcarım Kağıt biter o zaman bozuk harcarım
  • 12-07-2022, 11:22:38
    #23
    seneye eritip satarsanız 1 milyon tl olur muhtemelen.
  • 12-07-2022, 11:27:01
    #24
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seneye eritip satarsanız 1 milyon tl olur muhtemelen.
    Aman sessiz ol
  • 12-07-2022, 11:37:31
    #25
    Kumbara boyutunuda geçmiş sizin hastalık bende cebimde olan bozukları her geldiğimde atarım baya bir birikiyor hocam allah bereket versin
  • 12-07-2022, 12:33:48
    #27
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi fotoğrafı var mı nasıl biriktirdin dağ gibi olmuştur bı ara 270 TL civarı biriktirmiştim bende 40.000 diyince çok merak ettim valla ayrı bir odası felan olması lazım o paranın
    Şimdi burada yayınlamayalım miktar belirttiğime pişman oldum zaten yarın öbür gün sıkıntı çıkarabilir. Aslında tamamını ben biriktirmedim. Sağa sola haber verip biriktirenlerin ellerindekini satın aldım. Hala daha arıyorum aslında. Ucu bucağı yok, bulduğum gibi almaya devam edeceğim.