CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet denedim. Ortasını kaşarlı da yapıyorlar Bosna kaymağı ile de

Teleferiğe git Tepenin hemen aşağısında 1984 kış olimpiyatlarının yapıldığı parkurlar var, efsane güzel fotolar çekersin. Cheers Kitchen diye bir pizzacı var. Hemen hergün yedim neredeyse çok çok iyi kesin git oraya.