• 10-07-2022, 20:14:46
    #19
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millete niye salak yerine koyuyosun bilader? Saçma sapan gülücükler atıp "Aynen Atatürk çok iyi ☺ Aynen Atatürk çok hatasız 🥰" yazdığın mesajları hatırlıyorum? İnkar mı edeceksin? İşimiz gücünüz fitne fesat çıkarmak. Umarım süresiz uzaklaştırılırsın. Ticari forumda ekmek yemeye değil milleti birbirine düşermeye gelmişsin çünkü. Çağdaş bir adam olarak belki 20 tane muhafazakar arkadaşım var içlerinde bir tane bile senin gibi ortalık karıştırıcı yok. Ya büyü ya da içindeki fesatlığı azalt. Hadi iyi forumlar.
    İftira atıyorsun. İnşallah adminler bu iftiralarını da görür asıl seni süresiz uzaklaştırır. Hakaretimi çık göster eğer varsa ben söz veriyorum susacağım eğer yoksa sen susacak mısın ?
  • 10-07-2022, 20:16:33
    #20
    oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem cezası var söyleyin hocam nedir cezası ?
    Hocam arkadaşınız yok sanırım, burası benim cezalarıma göre çalışmıyor ya da benim fikirlerime göre hareket etmiyor burası herkesi ortak çatı altında buluşturan saygı içerinde çalışan bir sistem, neden durup dururken sizle tartışayım? İletişim kurmak arkadaşlık etmekse niyetiniz buyrun gelin bi' çay içelim lütfen onun harici, konudan gittiğim halde yeni konu açmaya çalışmayın gerçekten yeri değil.

    İyi forumlar.
  • 10-07-2022, 20:16:33
    #21
    Üyeliği durduruldu
    jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın ama burası bir kurm veya otorite değil. Bi topluluk.topluluklar kendi yönetim ve düzenleri ile yürütülür.
    Buranın düzenini admin ve modlar sağlar.
    Onlarda etikler dışındaki bazı konuları kendince yorumlarlar buna kimse bişey diyemez.

    Herşeyin %100 olmasını beklemeyin. Nazik ve hoş görülü olun siyasete karışmayın ticaret yapın bilgi arayın kimse size bişey demez. Varsa bi aksi durum şikayet edin olur olmaz orasıda sizi bağlamaz.

    Onlar kendileri bir düzen kuruyor bizde o düzene ayak uyduruyoruz.

    Hak aramak ve hakkınızı almak için mahkemelere (!) Başvurun

    Buradan sitem etmek hiç birşeyi değiştirmez hatta sizi dahada aykırı bir duruma sokar bazı konularda sineye çekmek en iyisi
    Benimde anlamadığım konu bu neden insanlara ayak uyduruyoruz, bu forumda çoğunluk olan siteyi kullanan vatandaşlar. Neden 3-5 tane (sayısını bilmiyorum yanlış anlaşılmasın) kişinin ağzından ve elinden çıkacak karara bakıyoruz, az da olsa demokratik bir ülkede yaşıyoruz. Forum yonetimi bizim görüşlerimize önem vermeli, adam orada Lgbt yi savunmuş, sevmesekte saygı duymak zorundayız.
  • 10-07-2022, 20:17:38
    #22
    oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İftira atıyorsun. İnşallah adminler bu iftiralarını da görür asıl seni süresiz uzaklaştırır. Hakaretimi çık göster eğer varsa ben söz veriyorum susacağım eğer yoksa sen susacak mısın ?
    E buraya "Evet alenen Atatürk'e hakaret ettim" yazacak halin yok ya. Büzük ister 😊 Sen kendi içini biliyorsun, yaptın dediğim imaları "yapmadım" da diyemiyorsun çünkü ne niyetle yaptığının sen de ben de farkındayız. Seninle tartışacak seviyede de inecek değilim, niye ban yedim diye sormuşsun ben de konuyu hatırladığım için açıklama yaptım. Kışkırtıcı konular açıp bu ülkenin kurucusu hakkında imalarda bulunduğun için ban yedin. Moderatörlere ben de hak vermiyorum, süresiz uzaklaştırmalıydın. Hadi iyi forumlar.
  • 10-07-2022, 20:18:20
    #23
    murqlegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arkadaşınız yok sanırım, burası benim cezalarıma göre çalışmıyor ya da benim fikirlerime göre hareket etmiyor burası herkesi ortak çatı altında buluşturan saygı içerinde çalışan bir sistem, neden durup dururken sizle tartışayım? İletişim kurmak arkadaşlık etmekse niyetiniz buyrun gelin bi' çay içelim lütfen onun harici, konudan gittiğim halde yeni konu açmaya çalışmayın gerçekten yeri değil.

    İyi forumlar.
    Ya hocam sürüsüne bereket arkadaşım var konuyla ne alakası var. Sanki birde nokta atışı tespit yapmış gibi hal takınmayın.
  • 10-07-2022, 20:19:51
    #24
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E buraya "Evet alenen Atatürk'e hakaret ettim" yazacak halin yok ya. Büzük ister 😊 Sen kendi içini biliyorsun, yaptın dediğim imaları "yapmadım" da diyemiyorsun çünkü ne niyetle yaptığının sen de ben de farkındayız. Seninle tartışacak seviyede de inecek değilim, niye ban yedim diye sormuşsun ben de konuyu hatırladığım için açıklama yaptım. Kışkırtıcı konular açıp bu ülkenin kurucusu hakkında imalarda bulunduğun için ban yedin. Moderatörlere ben de hak vermiyorum, süresiz uzaklaştırmalıydın. Hadi iyi forumlar.
    Ancak ima edersin çıkıp 1 tane kanıtın yok düşmanlık ortamı oluşturmak için imalarla konuyu zedeliyorsun. Güle güle
  • 10-07-2022, 20:20:38
    #25
    Cidden ;
  • 10-07-2022, 20:21:34
    #26
  • 10-07-2022, 20:23:49
    #27
    Mustafa Kemal Atatürk'e hakaret ettiyseniz 2 gün ban çok az olmuş. sınırsız yemeliydiniz.