nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E buraya "Evet alenen Atatürk'e hakaret ettim" yazacak halin yok ya. Büzük ister 😊 Sen kendi içini biliyorsun, yaptın dediğim imaları "yapmadım" da diyemiyorsun çünkü ne niyetle yaptığının sen de ben de farkındayız. Seninle tartışacak seviyede de inecek değilim, niye ban yedim diye sormuşsun ben de konuyu hatırladığım için açıklama yaptım. Kışkırtıcı konular açıp bu ülkenin kurucusu hakkında imalarda bulunduğun için ban yedin. Moderatörlere ben de hak vermiyorum, süresiz uzaklaştırmalıydın. Hadi iyi forumlar.
Ancak ima edersin çıkıp 1 tane kanıtın yok düşmanlık ortamı oluşturmak için imalarla konuyu zedeliyorsun. Güle güle