oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem cezası var söyleyin hocam nedir cezası ?
Hocam arkadaşınız yok sanırım, burası benim cezalarıma göre çalışmıyor ya da benim fikirlerime göre hareket etmiyor burası herkesi ortak çatı altında buluşturan saygı içerinde çalışan bir sistem, neden durup dururken sizle tartışayım? İletişim kurmak arkadaşlık etmekse niyetiniz buyrun gelin bi' çay içelim lütfen onun harici, konudan gittiğim halde yeni konu açmaya çalışmayın gerçekten yeri değil.

İyi forumlar.