• 10-07-2022, 20:07:06
    #10
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinle aynı gün birçok üye banlandı. Tartışmaya dahil olduğunuz konuyu bulabilirseniz, son mesajda @Burti; hoca tarafından açıklama yapılmıştı. Onu okuyabilirsiniz.
    Hocam tartıştığım insanlar hakaret ediyorsa ben niye banlanıyorum ? Ben açıklamayı göremedim ki zaten madem banlanıyorum, profilimde de bu görünüyorsa herkes görsün ne dediğimi kanıt gösterilsin.
  • 10-07-2022, 20:08:44
    #11
    murqlegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş mesajlarınızda dikkatimi çeken husus; LGBTQ+ karşıtlığınız oldu, genelde sosyal platformlarda bu gibi homofik olabilecek cümleler yasaktır, fikirleriniz olabilir ama belirtmek ya da dışa vurmak tartışmalara yol açar ve bu forum bunun için doğru bi' münazara ortamı olamaz bence.

    Lütfen konu hakkında benle ikili diyaloğa girme, sevmiyorum bu ortamlarda böyle şeyler konuşmayı.
    Eğer LGBT'ye karşı olmak suç ise ben suç işliyorum hocam açık açık itiraf edeyim.
  • 10-07-2022, 20:09:57
    #12
    Haksız yere mi? Önce aylar önce Atatürk'e hakaret etme cüretinde bulunduğun için banlandın, sonra da ima yoluyla yine Atatürk'e sözde "laf soktuğun" için banlandın. Konuyu hatırlıyorum. Bir de "niye banlandım" diye konu açmış şaka gibi. Moderatörleri de zan altında bırakma. İnsanları tahrik edip "niye banlandım" diye tepinme. Dışarıda herkesin içinde söyleyemeyeceğin kirli düşüncelerini forumda da söyleyemezsin.
  • 10-07-2022, 20:10:04
    #13
    Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil İhlalı
    Sebep: Forum moderatörlerinin görevini kötüye kullandığını ima etme

    sebebi yazıyor işte
    Ban cezası bu değil hocam dikkatli bakın. Bu da ayrı bir tartışma konusu da neyse.
  • 10-07-2022, 20:10:32
    #14
    oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer LGBT'ye karşı olmak suç ise ben suç işliyorum hocam açık açık itiraf edeyim.
    Eğer bi' cezası varsa -ki bence var- cezanızı ben kesemem, iyi forumlar.
  • 10-07-2022, 20:10:33
    #15
    Hocam yanlış anlamayın ama burası bir kurm veya otorite değil. Bi topluluk.topluluklar kendi yönetim ve düzenleri ile yürütülür.
    Buranın düzenini admin ve modlar sağlar.
    Onlarda etikler dışındaki bazı konuları kendince yorumlarlar buna kimse bişey diyemez.

    Herşeyin %100 olmasını beklemeyin. Nazik ve hoş görülü olun siyasete karışmayın ticaret yapın bilgi arayın kimse size bişey demez. Varsa bi aksi durum şikayet edin olur olmaz orasıda sizi bağlamaz.

    Onlar kendileri bir düzen kuruyor bizde o düzene ayak uyduruyoruz.

    Hak aramak ve hakkınızı almak için mahkemelere (!) Başvurun

    Buradan sitem etmek hiç birşeyi değiştirmez hatta sizi dahada aykırı bir duruma sokar bazı konularda sineye çekmek en iyisi
  • 10-07-2022, 20:10:56
    #16
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız yere mi? Önce aylar önce Atatürk'e hakaret etme cüretinde bulunduğun için banlandın, sonra da ima yoluyla yine Atatürk'e sözde "laf soktuğun" için banlandın. Konuyu hatırlıyorum. Bir de "niye banlandım" diye konu açmış şaka gibi. Moderatörleri de zan altında bırakma. İnsanları tahrik edip "niye banlandım" diye tepinme. Dışarıda herkesin içinde söyleyemeyeceğin kirli düşüncelerini forumda da söyleyemezsin.
    İftira atıyorsun yalancısın. Atatürk'e 1 tane hakaretimi göster ? Göster bu kadar insan görüyor okuyor hadi göster hakaretimi.
  • 10-07-2022, 20:12:40
    #17
    murqlegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bi' cezası varsa -ki bence var- cezanızı ben kesemem, iyi forumlar.
    Madem cezası var söyleyin hocam nedir cezası ?
  • 10-07-2022, 20:13:16
    #18
    oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İftira atıyorsun yalancısın. Atatürk'e 1 tane hakaretimi göster ? Göster bu kadar insan görüyor okuyor hadi göster hakaretimi.
    Millete niye salak yerine koyuyosun bilader? Saçma sapan gülücükler atıp "Aynen Atatürk çok iyi ☺ Aynen Atatürk çok hatasız 🥰" yazdığın mesajları hatırlıyorum? İnkar mı edeceksin? İşiniz gücünüz fitne fesat çıkarmak. Umarım süresiz uzaklaştırılırsın. Ticari forumda ekmek yemeye değil milleti birbirine düşermeye gelmişsin çünkü. Çağdaş bir adam olarak belki 20 tane muhafazakar arkadaşım var içlerinde bir tane bile senin gibi ortalık karıştırıcı yok. Ya büyü ya da içindeki fesatlığı azalt. Hadi iyi forumlar.