Caxing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gerekçe göstermeden ban cezası vermek ?
36
●3.442
- 10-07-2022, 20:07:06Hocam tartıştığım insanlar hakaret ediyorsa ben niye banlanıyorum ? Ben açıklamayı göremedim ki zaten madem banlanıyorum, profilimde de bu görünüyorsa herkes görsün ne dediğimi kanıt gösterilsin.
- 10-07-2022, 20:08:44Eğer LGBT'ye karşı olmak suç ise ben suç işliyorum hocam açık açık itiraf edeyim.murqlegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 20:09:57Haksız yere mi? Önce aylar önce Atatürk'e hakaret etme cüretinde bulunduğun için banlandın, sonra da ima yoluyla yine Atatürk'e sözde "laf soktuğun" için banlandın. Konuyu hatırlıyorum. Bir de "niye banlandım" diye konu açmış şaka gibi. Moderatörleri de zan altında bırakma. İnsanları tahrik edip "niye banlandım" diye tepinme. Dışarıda herkesin içinde söyleyemeyeceğin kirli düşüncelerini forumda da söyleyemezsin.
- 10-07-2022, 20:10:04Ban cezası bu değil hocam dikkatli bakın. Bu da ayrı bir tartışma konusu da neyse.Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 20:10:32Eğer bi' cezası varsa -ki bence var- cezanızı ben kesemem, iyi forumlar.oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 20:10:33Hocam yanlış anlamayın ama burası bir kurm veya otorite değil. Bi topluluk.topluluklar kendi yönetim ve düzenleri ile yürütülür.
Buranın düzenini admin ve modlar sağlar.
Onlarda etikler dışındaki bazı konuları kendince yorumlarlar buna kimse bişey diyemez.
Herşeyin %100 olmasını beklemeyin. Nazik ve hoş görülü olun siyasete karışmayın ticaret yapın bilgi arayın kimse size bişey demez. Varsa bi aksi durum şikayet edin olur olmaz orasıda sizi bağlamaz.
Onlar kendileri bir düzen kuruyor bizde o düzene ayak uyduruyoruz.
Hak aramak ve hakkınızı almak için mahkemelere (!) Başvurun
Buradan sitem etmek hiç birşeyi değiştirmez hatta sizi dahada aykırı bir duruma sokar bazı konularda sineye çekmek en iyisi - 10-07-2022, 20:10:56İftira atıyorsun yalancısın. Atatürk'e 1 tane hakaretimi göster ? Göster bu kadar insan görüyor okuyor hadi göster hakaretimi.nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 20:12:40Madem cezası var söyleyin hocam nedir cezası ?murqlegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 20:13:16Millete niye salak yerine koyuyosun bilader? Saçma sapan gülücükler atıp "Aynen Atatürk çok iyi ☺ Aynen Atatürk çok hatasız 🥰" yazdığın mesajları hatırlıyorum? İnkar mı edeceksin? İşiniz gücünüz fitne fesat çıkarmak. Umarım süresiz uzaklaştırılırsın. Ticari forumda ekmek yemeye değil milleti birbirine düşermeye gelmişsin çünkü. Çağdaş bir adam olarak belki 20 tane muhafazakar arkadaşım var içlerinde bir tane bile senin gibi ortalık karıştırıcı yok. Ya büyü ya da içindeki fesatlığı azalt. Hadi iyi forumlar.oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle