oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İftira atıyorsun yalancısın. Atatürk'e 1 tane hakaretimi göster ? Göster bu kadar insan görüyor okuyor hadi göster hakaretimi.
Millete niye salak yerine koyuyosun bilader? Saçma sapan gülücükler atıp "Aynen Atatürk çok iyi ☺ Aynen Atatürk çok hatasız 🥰" yazdığın mesajları hatırlıyorum? İnkar mı edeceksin? İşiniz gücünüz fitne fesat çıkarmak. Umarım süresiz uzaklaştırılırsın. Ticari forumda ekmek yemeye değil milleti birbirine düşermeye gelmişsin çünkü. Çağdaş bir adam olarak belki 20 tane muhafazakar arkadaşım var içlerinde bir tane bile senin gibi ortalık karıştırıcı yok. Ya büyü ya da içindeki fesatlığı azalt. Hadi iyi forumlar.