Haksız yere mi? Önce aylar önce Atatürk'e hakaret etme cüretinde bulunduğun için banlandın, sonra da ima yoluyla yine Atatürk'e sözde "laf soktuğun" için banlandın. Konuyu hatırlıyorum. Bir de "niye banlandım" diye konu açmış şaka gibi. Moderatörleri de zan altında bırakma. İnsanları tahrik edip "niye banlandım" diye tepinme. Dışarıda herkesin içinde söyleyemeyeceğin kirli düşüncelerini forumda da söyleyemezsin.
İftira atıyorsun yalancısın. Atatürk'e 1 tane hakaretimi göster ? Göster bu kadar insan görüyor okuyor hadi göster hakaretimi.