nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millete niye salak yerine koyuyosun bilader? Saçma sapan gülücükler atıp "Aynen Atatürk çok iyi ☺ Aynen Atatürk çok hatasız 🥰" yazdığın mesajları hatırlıyorum? İnkar mı edeceksin? İşimiz gücünüz fitne fesat çıkarmak. Umarım süresiz uzaklaştırılırsın. Ticari forumda ekmek yemeye değil milleti birbirine düşermeye gelmişsin çünkü. Çağdaş bir adam olarak belki 20 tane muhafazakar arkadaşım var içlerinde bir tane bile senin gibi ortalık karıştırıcı yok. Ya büyü ya da içindeki fesatlığı azalt. Hadi iyi forumlar.
İftira atıyorsun. İnşallah adminler bu iftiralarını da görür asıl seni süresiz uzaklaştırır. Hakaretimi çık göster eğer varsa ben söz veriyorum susacağım eğer yoksa sen susacak mısın ?