İftira atıyorsun. İnşallah adminler bu iftiralarını da görür asıl seni süresiz uzaklaştırır. Hakaretimi çık göster eğer varsa ben söz veriyorum susacağım eğer yoksa sen susacak mısın ?
E buraya "Evet alenen Atatürk'e hakaret ettim" yazacak halin yok ya. Büzük ister 😊 Sen kendi içini biliyorsun, yaptın dediğim imaları "yapmadım" da diyemiyorsun çünkü ne niyetle yaptığının sen de ben de farkındayız. Seninle tartışacak seviyede de inecek değilim, niye ban yedim diye sormuşsun ben de konuyu hatırladığım için açıklama yaptım. Kışkırtıcı konular açıp bu ülkenin kurucusu hakkında imalarda bulunduğun için ban yedin. Moderatörlere ben de hak vermiyorum, süresiz uzaklaştırmalıydın. Hadi iyi forumlar.