sizce fay hattından elektrik üretilir mi
14
●416
- 07-07-2022, 00:25:53Hadi diyelim bir yolunu buldular diyelim ama , fayın ne zaman enerjisini boşaltacağını günü gününe ve hangi bölgeden boşaltım yapacağını noktasına kadar tespit etmeleri gerekir. Tabi depremde yayılan enerjinin büyüklüğünü bahsetmiyorum hocam
Sanırsam bir büyük depremin enerjisini yakalayabilmek dünyanın 100 yıllık enerji ihtiyacını karşılayabilirdi.
Teoride mümkün
Pratikte imkansız - 07-07-2022, 00:31:06Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesondaj yapılıp su buharı ile sizce mümkün olabilir miOZKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2022, 00:34:01Jeotermal enerji var hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama fay hatları Genellikle 4KM ve katı şeklinde derinliktedir
- 07-07-2022, 00:35:13geçenki mesela sondaj gemimiz 20 km sence olmaz mı kara versiyonu olsaOZKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2022, 00:38:46En derin sondaj kola derin sondajıdır o da o zamanın teknolojisi ile yaklaşık 12KM'ye kadardır derinliğiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://seyler.eksisozluk.com/dunyan...-derin-sondaji - 07-07-2022, 00:50:40https://www.enerjiatlasi.com/jeotermal/Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2022, 00:52:33yes yapıyorlar hatta sondaj bile yapıyorlar , ama benim merak ettiğim aktif fay hattına sondaj yapılıp santraller kurulamaz mıdigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırsam bir büyük depremin enerjisini yakalayabilmek dünyanın 100 yıllık enerji ihtiyacını karşılayabilirdi.
ama fay hatları Genellikle 4KM ve katı şeklinde derinliktedir