Mümkün ama ordaki enerji kontrol edilemez şuandaki teknoloji ile . Bir önceki arkadaşın dediği gibi Teoruide mümkün, Pratikte imkansıza yakın (İmkansız diye birşey yoktur)
Hadi diyelim bir yolunu buldular diyelim ama , fayın ne zaman enerjisini boşaltacağını günü gününe ve hangi bölgeden boşaltım yapacağını noktasına kadar tespit etmeleri gerekir. Tabi depremde yayılan enerjinin büyüklüğünü bahsetmiyorum hocam

Sanırsam bir büyük depremin enerjisini yakalayabilmek dünyanın 100 yıllık enerji ihtiyacını karşılayabilirdi.
Teoride mümkün
Pratikte imkansız
sondaj yapılıp su buharı ile sizce mümkün olabilir mi