OZKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Jeotermal enerji var hocam ama fay hatları Genellikle 4KM ve katı şeklinde derinliktedir
geçenki mesela sondaj gemimiz 20 km sence olmaz mı kara versiyonu olsa