Hadi diyelim bir yolunu buldular diyelim ama , fayın ne zaman enerjisini boşaltacağını günü gününe ve hangi bölgeden boşaltım yapacağını noktasına kadar tespit etmeleri gerekir. Tabi depremde yayılan enerjinin büyüklüğünü bahsetmiyorum hocam Sanırsam bir büyük depremin enerjisini yakalayabilmek dünyanın 100 yıllık enerji ihtiyacını karşılayabilirdi.

Teoride mümkün
Pratikte imkansız