• 05-07-2022, 02:47:44
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim😔 ne diyeceğimi bilemedim şuan ama acını anlıyorum benim babam da vefat etti. Yeri yurdu cennet olur inşallah 😔😔😔
    Amin hocam, Allah razı olsun.
    Sizinde başınız sağolsun, mekânı cennet olsun inşallah.
  • 05-07-2022, 02:50:11
    #11
    bugün dışardan yemek söylemek durumunda kaldım, sabah bi sandwich e 50 tl akşam yemeğinde de 5 köfte + pilava 65 tl verdim. başka sözüm yok
  • 05-07-2022, 02:50:48
    #12
    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2bin lira bir eksiğim var gunlerdir çabalıyorum. Babamın mezarını yaptıramıyorum. Diyecek söz yok.
    gece gece tüylerim diken oldu , forumda bir çağrı yapılsa olmaz mı bu arkadaşımız için hepimiz destek versek.
    @Admin;
  • 05-07-2022, 02:52:06
    #13
    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hocam, Allah razı olsun.
    Sizinde başınız sağolsun, mekânı cennet olsun inşallah.
    Amin cümlemizden inşallah
    • Cnkrt2
    Cnkrt2 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-07-2022, 02:54:21
    #14
    Muhteşem özetledin. Ortada bir şükür varsa, Bu insanlar için değil. Yaratıcı veya ona benzer manevi değerler için olmalı.
    Afrika halkına bakıp şükür etmek cehalettir. Neden kendinden daha aşağıda olanlara bakıp şükür edip kendini tatmin ederki bir insan.
    Şükredeceksen Allahı tanıdığın bildiğin ve onun kulu olduğun için şükretmelisin.
  • 05-07-2022, 02:54:29
    #15
    Supersonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece gece tüylerim diken oldu , forumda bir çağrı yapılsa olmaz mı bu arkadaşımız için hepimiz destek versek.
    @Admin;
    İlk adımı ben atayım o zaman garanti satacağım Instagram hesabım var 500₺ ben veriyorum helal hoş olsun şimdiden insanız hepimiz her şey ticaret para kazanıp biriktirmek değildir
    • SonBirDefa
    • AFNaNTiK
    • Cnkrt2
    SonBirDefa, AFNaNTiK ve Cnkrt2 bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 05-07-2022, 02:54:58
    #16
    Hocam ülkemizin bu durumda olduğunu hepimiz biliyoruz ve elden gece gündüz çalışmak dışında başka bir şey gelmiyor. Ülkece çok yıprandık fakat vatandaş olarak bir kalkınma yapılsa durum düzelir mi? 2015-2017 arasında bir gider defterine baktım şaka gibi benzin 3tl
  • 05-07-2022, 02:55:22
    #17
    Supersonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece gece tüylerim diken oldu , forumda bir çağrı yapılsa olmaz mı bu arkadaşımız için hepimiz destek versek.
    @Admin;
    Hocam ilginiz için teşekkür ederim. Benden daha çok ihtiyacı olanlar muhakkak var.
    Bir şekilde ticaret yaparak kazanmaya çalışıyorum 250-300 TL kadar biriktirdim şuan.

    Böyle bir çağrıdan ziyade hizmet alım satımım ile toplamaya çalışıyorum.

    Şahsım adına değil ancak varsa bir imkân r10 ticaret noktasında en önemli platformlardan birisi. Piyasayı canlandırabilmek ve insanlara umut olabilmek adına birşeyler yapılabilirse bu herkesin işine yarayabilir.
  • 05-07-2022, 02:58:44
    #18
    Yönetimde ve yasallarda sıkıntı yok. Yönetim gayet iyi
    Neden mi iyi diyorum
    Çocuklar ailenin yansıması olduğu gibi
    Yönetim de halkın yansımasıdır çoğunluk istediği yaşam olarak bunu seçti ve seçtiği şekilde yaşıyor
    Eğitim sistemini kimse düzeltmek için çaba sarf etmiyor temel düzeldimi gerisi gelir
    Çünkü yöntemle alakalı değil yönetimdeki kişilerde halktan gelme
    X gider y gelir

    :

    Hep random bir hayatta random yaşamlar sürüyoruz mutluluk vermez. Kendi yasamızı kendimiz çizip kendimiz uyguluyoruz mutluluk vermez. Hep uyanıklığa kaçma peşinde olursak mutluluk vermez ve bunun gibi birçok şey
    Halk eğitimli ve akıllı olduktan sonra o ülke şahlanır zaten
    En basit yaya geçidi örneği
    Yabancı ülkelerle kıyaslandığımızda şaşırıyoruz
    Aaa adamlar duruyor bizimkiler olsa çoktan ezmişti diye )
    Umarım ileride düzelir