• 05-07-2022, 12:31:29
    #28
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yıldır neredeydin gardaş. birde siasete çekmeyin diyorsun. fakirlik gökten mi indi?

    Geç oldu uyu hadi.
    Bu sözün sahibi ben değilim çok şükür hocam 😉
  • 05-07-2022, 13:03:32
    #29
    Herkes kendi seçimlerinin sonucunu yaşar. Bu kararı verenler ve vermeyenler var. Vermeyenler verenlerin cahillikleri yüzünden bu sonucu yaşıyor, işte insanı çıldırtan bu.
  • 05-07-2022, 14:48:35
    #30
    bugüne kadar oy vermedım bunlara ama verenler sayesınde çektim

    şu zamandan sonra da ben vereceğim onlar çeksin
  • 05-07-2022, 16:57:31
    #31
    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2bin lira bir eksiğim var gunlerdir çabalıyorum. Babamın mezarını yaptıramıyorum. Diyecek söz yok.
    yarısını ver bitince kalan yarısını ver ben öyle yaptım.
  • 05-07-2022, 23:18:10
    #32
    Yazsam banlanacağım en iyisi susayım.
  • 05-07-2022, 23:22:09
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu saydıklarınız domino taşlarının sonlarıdır. Birinci sırada adalet vardır onu yıkarsanız hepsi arka arkaya yıkılır.
    Ülkede adalet yıkılıp yerle bir edilirken millet izledi hatta cahilliğinden şakşakladı,
    şimdi kendi yaptığının cezasını çekeccek.
    Yaşanılan hukuksuzluklara karşı gelecek savcı hakimlerin üstü çizildi.
    Unutmayın devletin dini adalettir.
    Kimse şikayet etmesin yaptıklarımızın yada yapmadıklarımızın cezasıdır bu.
  • 05-07-2022, 23:25:37
    #34
    Bu akşam yakındaki bir avm'ye uğradım ve fiyatlara bakıp bakıp çıktım. Eli poşet dolu olanlar sadece turistlerdi sanırım. Bir kısmı Arapça bir kısmı da yarım yamalak Türkçe konuşuyordu.