Bu akşam yakındaki bir avm'ye uğradım ve fiyatlara bakıp bakıp çıktım. Eli poşet dolu olanlar sadece turistlerdi sanırım. Bir kısmı Arapça bir kısmı da yarım yamalak Türkçe konuşuyordu.