Yönetimde ve yasallarda sıkıntı yok. Yönetim gayet iyi
Neden mi iyi diyorum
Çocuklar ailenin yansıması olduğu gibi
Yönetim de halkın yansımasıdır çoğunluk istediği yaşam olarak bunu seçti ve seçtiği şekilde yaşıyor
Eğitim sistemini kimse düzeltmek için çaba sarf etmiyor temel düzeldimi gerisi gelir
Çünkü yöntemle alakalı değil yönetimdeki kişilerde halktan gelme
X gider y gelir

:

Hep random bir hayatta random yaşamlar sürüyoruz mutluluk vermez. Kendi yasamızı kendimiz çizip kendimiz uyguluyoruz mutluluk vermez. Hep uyanıklığa kaçma peşinde olursak mutluluk vermez ve bunun gibi birçok şey
Halk eğitimli ve akıllı olduktan sonra o ülke şahlanır zaten
En basit yaya geçidi örneği
Yabancı ülkelerle kıyaslandığımızda şaşırıyoruz
Aaa adamlar duruyor bizimkiler olsa çoktan ezmişti diye )
Umarım ileride düzelir