Hocam ülkemizin bu durumda olduğunu hepimiz biliyoruz ve elden gece gündüz çalışmak dışında başka bir şey gelmiyor. Ülkece çok yıprandık fakat vatandaş olarak bir kalkınma yapılsa durum düzelir mi? 2015-2017 arasında bir gider defterine baktım şaka gibi benzin 3tl