gece gece tüylerim diken oldu , forumda bir çağrı yapılsa olmaz mı bu arkadaşımız için hepimiz destek versek.
@Admin;
Hocam ilginiz için teşekkür ederim. Benden daha çok ihtiyacı olanlar muhakkak var.
Bir şekilde ticaret yaparak kazanmaya çalışıyorum 250-300 TL kadar biriktirdim şuan.
Böyle bir çağrıdan ziyade hizmet alım satımım ile toplamaya çalışıyorum.
Şahsım adına değil ancak varsa bir imkân r10 ticaret noktasında en önemli platformlardan birisi. Piyasayı canlandırabilmek ve insanlara umut olabilmek adına birşeyler yapılabilirse bu herkesin işine yarayabilir.