• 26-06-2022, 14:17:41
    #10
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kuşlar çok güzelmis de soldaki napıyor öyle yaşıyor mu
    Ayaklarını temizliyor hocam 😅
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahahha harika ortam ya
    Çok teşekkür ederim.
  • 26-06-2022, 14:19:22
    #11
    bizde adana pozantı akçatekir yaylasındayız.dedim ya ben bu dağı bir yerden tanıyorum çok alçak toroslar dedim içimden @onlinecihan; bende şimdi haşalma kuru fasulye ve haşlama bulgur ve yeşil mercimek yedim.rejimdeyim
  • 26-06-2022, 14:20:06
    #12
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde adana pozantı akçatekir yaylasındayız.dedim ya ben bu dağı bir yerden tanıyorum çok alçak toroslar dedim içimden @onlinecihan; bende şimdi haşalma kuru fasulye ve haşlama bulgur ve yeşil mercimek yedim.rejimdeyim
    Aynen hocam
  • 26-06-2022, 14:21:24
    #13
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde adana pozantı akçatekir yaylasındayız.dedim ya ben bu dağı bir yerden tanıyorum çok alçak toroslar dedim içimden @onlinecihan; bende şimdi haşalma kuru fasulye ve haşlama bulgur ve yeşil mercimek yedim.rejimdeyim
    Afiyet olsun başkan yarasın.. Neyseki rejimdeymişsin, olmazsan neler neler mideye inecekti aceba
  • 26-06-2022, 14:22:59
    #14
    Üyeliği durduruldu

    tam test başlarken denk geldim
  • 26-06-2022, 14:23:22
    #15
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun başkan yarasın.. Neyseki rejimdeymişsin, olmazsan neler neler mideye inecekti aceba
    ben ıvır zıvırcıyım yemekçi değilim çikolata bisküvi gofret tarzı şeyler yerim rejim olmasa var ya
  • 26-06-2022, 14:28:05
    #16
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ıvır zıvırcıyım yemekçi değilim çikolata bisküvi gofret tarzı şeyler yerim rejim olmasa var ya
    Ben ıvır zıvıra atıştırmalığa karşıyım valla. Etçiyim daha çok yoksa karnım doymuyor birşey anlamıyorum karnım doymazsa agresif oluyorum sağa sola sataşıyorum.. Sizin memleket Adana'ya gelendede favori hergün gittiğim mekan " Hadırlı " restoranttır, Güzelyalı,Menderes blv.
  • 26-06-2022, 14:35:02
    #17
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ıvır zıvıra atıştırmalığa karşıyım valla. Etçiyim daha çok yoksa karnım doymuyor birşey anlamıyorum karnım doymazsa agresif oluyorum sağa sola sataşıyorum.. Sizin memleket Adana'ya gelendede favori hergün gittiğim mekan " Hadırlı " restoranttır, Güzelyalı,Menderes blv.
    reşatbey mah. yeşil kapı restoranta git orası güzel. sonra hemen karşı sokakta arada yeni bosnalı camii var.oranın köşesini dönerken tatlıcı zeki var tatlısını ye tamam. ama reşatbeyli zeki olacak. aynı yerde zeki altunoluk tatlıcı diye bir yer var oraya gitmeyeceksin
  • 26-06-2022, 14:51:38
    #18
    Çalışıyoruz bea