onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ıvır zıvıra atıştırmalığa karşıyım valla. Etçiyim daha çok yoksa karnım doymuyor birşey anlamıyorum karnım doymazsa agresif oluyorum sağa sola sataşıyorum.. Sizin memleket Adana'ya gelendede favori hergün gittiğim mekan " Hadırlı " restoranttır, Güzelyalı,Menderes blv.
reşatbey mah. yeşil kapı restoranta git orası güzel. sonra hemen karşı sokakta arada yeni bosnalı camii var.oranın köşesini dönerken tatlıcı zeki var tatlısını ye tamam. ama reşatbeyli zeki olacak. aynı yerde zeki altunoluk tatlıcı diye bir yer var oraya gitmeyeceksin